Medewerker Planning & Intake

Den Haag
Vast / Tijdelijk
HBO / WO

Introductie

Ben jij analytisch en secuur ingesteld? Kun jij snel overzicht krijgen in veelheid van informatie en werk je nauwkeurig? Leer je snel en krijg je energie van een goede administratie? Dan nodigen wij je uit om op de afdeling Service & Informatie te komen versterken!

Organisatie

Deze opdrachtgever is een laagdrempelig en deskundig klachteninstituut waar consumenten en klein zakelijke ondernemers terecht kunnen met hun klachten over financiële producten of diensten.

In totaal zijn er ca. 75 mensen werkzaam, waarvan ongeveer 45 juristen en 15 medewerkers Service & Informatie. Met elkaar zorgen zij ervoor dat jaarlijks ongeveer 3.000 klachten inhoudelijk kunnen worden behandeld, waarbij de helft wordt opgelost door middel van bemiddeling of schikking. Je komt te werken in een modern pand, gevestigd op het Centraal Station van Den Haag, vanuit waar je een prachtig uitzicht hebt.

Functie

Deze rol is tweeledig. Enerzijds heb je taken voor Intake, anderzijds heb je taken voor Planning. De verhouding tussen beide wordt per week bekeken.


Als medewerker Intake ben je verantwoordelijk voor:

  • Informatieanalyse en -verstrekking op basis van interne verzoeken en toetsing van klachten aan behandelbaarheidscriteria (intake).
  • Verantwoordelijk voor de snelle en adequate beslissing over behandelbaarheid van een klacht.
  • Het logisch structureren van gegevens/informatie door het stap voor stap terugbrengen tot relevante eenheden, verbanden leggen voor toetsing en opsporen van uitzonderingsgevallen en ontbrekende informatie.

Als medewerker Planning ben je verantwoordelijk voor:

  • Het organiseren, coördineren en actualiseren van planningsschema’s voor de zittingen van de Geschillencommissie en de follow-up.
  • Op basis van behoefte en beschikbaarheid worden zittingsdata aangemaakt, bijgehouden (en evt. bijgesteld n.a.v. wijzigingen, incl. zalen), gereserveerd in de agenda’s van betreffende commissieleden en secretarissen.
  • Deelnemers worden uitgenodigd.
  • Foutloze planning die tegemoetkomt aan de capaciteitsbehoefte.

Functie-eisen

Je bent klantgericht en tegelijkertijd in staat om dingen gedaan te krijgen. Je staat sterk in je schoenen. Ook ben je positief, een teamplayer en maak je makkelijk verbinding met mensen. Verder:

  • Ben je 24-30 uur per week beschikbaar. Je wordt ingeroosterd per week.
  • Heb je HBO of WO werk- en denkniveau (bij voorkeur opleiding in administratieve of juridische richting).
  • Heb je ervaring met het filteren (goed/snel lezen) en doorgronden van veelheid van informatie uit verschillende soorten documenten of teksten om te toetsen op vastgestelde criteria.
  • Ben je flexibel en kun je je snel aanpassen naar verschillende situaties en omgevingen.
  • Heb je analytisch (denk)vermogen.
  • Ben je proactief en neem je je verantwoordelijkheid.
  • Heb je uitstekende communicatie, m.a.w. heeft in omgang met partijen enige overredingskracht om achtergrondinformatie te krijgen. Reageert tactvol op schriftelijke en mondelinge communicatie. Is in omgang met juristen en partijen in staat de eigen communicatiestijl aan te passen om het doel te bereiken. Gebruikt de taal die aansluit op de doelgroep en weet hierin gepast te differentiëren.

Aanbod

Goede arbeidsvoorwaarden! Namelijk:

Een uitstekend salaris | CAO NBBU | pensioenregeling | reiskostenvergoeding | persoonlijke jobcoach |
WFT opleiding | Finedat Academy | leuk events met Finedat collega’s

Wij zijn aangesloten bij de CAO van het NBBU. Hierdoor krijg jij nooit minder salaris dan gelijkwaardige collega’s die direct bij de opdrachtgever in dienst zijn. Ook krijg je een pensioenregeling via StiPP en 25 vakantiedagen op basis van 40 uur. Reis je met de auto of met het OV naar je werk? Voor beiden krijg je een reiskostenvergoeding, ook wanneer je minder dan 10 kilometer hoeft te reizen.

Tijdens je loopbaan bij Finedat heb je een persoonlijke Jobcoach. De jobcoach helpt je bij het behalen van je doelen en ambities en blijft daarom graag met je in contact, ook wanneer je al bij de opdrachtgever aan de slag bent. De jobcoach helpt je indien nodig met het behalen van WFT certificaten, waarvan Finedat de opleiding verzorgt en betaald. Daarnaast krijg je toegang tot de Finedat Academy, waar je veel diverse online trainingen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling kunt vinden. Denk hierbij aan softskills, maar bijvoorbeeld ook een Lean training.

Tenslotte: wanneer het weer toegestaan is hebben we regelmatig leuke events met alle Finedat collega’s!

 

SPECIFICATIES VACATURE:

Medewerker Planning & Intake

Standplaats Den Haag
Opleidingsniveau HBO / WO
Uren per week 40
Vacature ID: #160

Contactpersoon:

Bel mij op 020-3415848
of mail info@finedat.nl

BEKIJK OOK EENS DE VOLGENDE VACATURES

Menu